Forex Begrenset Balansevalg


Amerikanske valg: oppdateringer på 24 meglere De høyt belastede amerikanske presidentvalgene ser to meget forskjellige kandidater mot hverandre, med markeder som har svært forskjellige synspunkter om dem. Vi har allerede sett valutaer flytte i reaksjon på debatter mellom Donald Trump og Hillary Clinton. Og nå kommer den virkelige tingen. Den 8. november går amerikanerne til avstemningene, og de første resultatene blir utgitt klokka 23:00 GMT, en svært illikvittisk time på dagen, rundt samme time som vi hadde pundets flashkrasj. Så, meglere blir klar. Denne artikkelen vil bli oppdatert etter hvert som ytterligere data kommer inn. Listen er bestilt i alfabetisk rekkefølge: Alpari. Begrenser innflytelsen til 100: 1. Mer . ActivTrades. kuttet sin margin 4x Ayondo: kunngjorde at garantert stopper ikke lenger gjelder. Margin begrenset til 50: 1 fra 100: 1 Blackwell Global. vil øke margenene på utvalgte instrumenter fra søndag, 6. november 2016, 21:00 (GMT). Mer . Dukascopy. 8220On søndag 6 november, 22:00 GMT før markedsåpningen, vil innflytelsen på USDMXN bli senket til 1:10. Dette tiltaket forblir på plass til videre varsel. På tirsdag 8. november kl. 10.00 GMT vil handelens løftestang på alle valutaparene reduseres til nivået av overføringsbetingelsene over helgen på alle handelsregnskap som har balansen over 30.000 USD eller tilsvarende ved utgangen av forrige handelsdag (kontosaldo 7. november).Alle andre kontoer (under USD 30 000 eller tilsvarende) som opplever en betydelig økning i egenkapitalen på grunn av fortjeneste eller innskudd tirsdag 8. november, vil bli behandlet i hvert enkelt tilfelle. Hensynsreduksjonen er planlagt å bli kansellert onsdag 9. november, 05:00 GMT. Dukascopy forbeholder seg retten til å forlenge den dersom det er nødvendig. easyMarkets. Denne megleren skiller seg ut ved å ikke gjøre endringer i handelsforholdene. 8220. I tillegg til å opprettholde tilbudet på opptil 200: 1 innflytelse på alle populære valutaparene, selv om det var tumultuøse USD-instrumenter, reiterte selskapet at det under den kommende amerikanske stemme vil fortsette å tilby sine forhandlere ingen slippe, negativ balansevern, fri garantert stoppfall og faste spreads.8221 Mer ETX Capital. Denne megleren har ikke kunngjort marginendringer ennå, men de annonserte et stort datadrevet valg nytt sentimentverktøy. Exness opprettholder løftestang og klientmarginivåer som fører opp til det amerikanske valget. Mer Forex. Mekler vurderer marginendringer: 8220For selskapet noterte i kunngjøringen at i forventning om avstemning 8. november, kan markedene bli stadig mer volatile og derfor kan det forekomme midlertidige endringer i kundens regnskap. FOREX forklarte videre at disse endringene kan omfatte, men er ikke begrenset til, oppdateringer til marginkrav i dagene som går fram til og etter avstemningen.8221 FXCM. 8220 Ifølge en FXCM-erklæring, sa selskapet at det vil redusere marginkravene tilbake til forvalgsnivåene så snart markedsforholdene tillater det. De tretten valutaparene som vil se høyere marginer på 2 prosent, inkluderer EuroUSD, USDJPY, GBPUSD og USDCAD.8221. Mer FXOpen. Selskapet kan øke marginkravene opptil 5 ganger sitt normale nivå fra 3. november uten varsel. FxPro. 8220Beginning i dag klokken 19:00 BST (14:00 EST) nye stillinger vil følge en rekke endringer i innflytelse på grunn av valget. Endringene vil påvirke valutakurs (FX) par, råvarer, indekser og spreads og kan leses under.8221 Mer Hantec. 8220Altid hvis kontoen din er satt til 100: 1 utnytte, er FX-marginskravet 1. Fra søndag FX-marginkrav øker til 3,8221 Mer IG. Megleren har allerede hevet marginer for MXN, BRL, ZAR og KRW. På fredag ​​4. november klokken 14:00 GMT, like før NFP, vil de øke marginkravene til 1 på store valutaer: USD, JPY, EUR og også CAD. LCG: Begrenser innflytelsen til 1: 100 fra fredag ​​og 1:20 på USDMXN. MaxFX. Begrenser innflytelsen til 200: 1. NFA. Det er faktisk ikke en megler, men en amerikansk finansiell regulator. De annonserte at 8220NFA-mandat maksimal innflytelse på andre store forex-par er 50x (eller 2 margin), og 20x på alle andre FX-transaksjoner.8221 Mer OctaFX. Fra 31. oktober til 14. november, vil innflytelse for US30, NAS100, SPX500-indeksene bli senket fra 1:50 til 1:10 på Metatrader 5 handelsplattform. OneTrade. Begrenser innflytelse til 33: 1. Robforex. CySECIFSC-regulert RoboForex har tatt en annen tilnærming. I dag varslet FX megler kun om potensial for volatilitet. Imidlertid besluttet selskapet å forlate sin innflytelse uten å endre marginkrav eller redusere innflytelse, som på enkelte kontoer når så høyt som 500: 1. Mer Saxo. Marginene på 8220Trump-trade8221 valutaene vil bli hiked kraftig: MXN til 15 og RUB til 10. Major valutaer vil se en tur til 2-3. Swissquote. Mekleren forbereder verktøy for handelsfolk: 8220Given sin sterke følsomhet over for endringer i det politiske perspektivet, har Swissquote skapt forskjellige amerikanske valgkurs for valutakurver som har flere valutapar som i økende grad er korrelert med pollresultatene. Tradeo. Begrenser innflytelsen til 50: 1. ZTrade begrenser sin innflytelse til 1:50 Om forfatteren Yohay Elam Grunnlegger, forfatter og redaktør Jeg har vært i forex trading i over 5 år, og jeg deler erfaringen som jeg har og kunnskapen som jeg har akkumulert. Etter å ha tatt et kort kurs om forex. Som mange forexhandlere har jeg tjent den betydelige delen av kunnskapen min på den harde måten. Makroøkonomi, virkningen av nyheter på evigvarende valutamarkeder og handelspsykologi har alltid fascinert meg. Før jeg startet Forex Crunch, jobbet Ive som programmerer i ulike høyteknologiske selskaper. Jeg har en B. Sc. i datavitenskap fra Ben Gurion University. Gitt denne bakgrunnen har forex-programvare en relativt større andel i innleggene. Yohays Google Profil Relaterte Innlegg5 Pillars Affiliate Program En av de mest suksessfulle beste affiliateprogrammene. Det er gratis å bli med og fremme den populære og anerkjente virksomhetsnettstedbyggeren kalt SBI, som er en pakke med mange programvare og webverktøy og støtte som bidrar til å skape profesjonelt innholdsrike og høyoptimaliserte forretningswebsteder, alle nettstedene som er bygget med det, blir veldig Høy rangering av de viktigste søkemotorene, egnet for personlige og forretningssider. For å bli med dette anerkjente, beste affiliateprogrammet gratis, vennligst bruk link (SBI Affiliate). Hvis du har tenkt å bygge høy trafikk og garantert høy rangering, vennligst bruk link (SBI Site). Hvis du liker å se en kort video om hvordan SBI designer et nettsted eller for å se eksempel på hvor vellykket deres nettsteder. se på (SBI Video) eller (SBI Proof). iPage Affiliate Program Web Hosting fra iPage Det er et av de mest populære rimelig billige web hosting firma. De gir mange typer hosting med alle standard hosting krav, men til en billigere pris sammenlignet med mer enn ti hosting-leverandører som jeg undersøkte. De gir 247 vennlig støtte. Deres tilknyttede program er GRATIS å bli med. Aweber Affiliate Program Dette tilknyttede programmet markedsfører de mest populære auto responders programvare som er nødvendig og nødvendig for alle online virksomheter. Programvaren er lett å selge siden det regnes som den beste tilgjengelige i sitt slag, og når noen kroppen logger på. Kommisjonen fortsetter hver måned. De gir mange videoer, bannere og artikler for å markedsføre programvaren. Kom i gang i dag for bare 1 8211 AWeber Communications Vår anbefaling Hvis du har tenkt å starte eller forbedre din hjemmebaserte virksomhet, vennligst start med å laste ned denne GRATIS eBok i Her. Det vil hjelpe deg å velge hvilken hobby eller interesse for deg å konsentrere deg om og bruke. deretter å utvikle lønnsom virksomhet nettsted går gjennom å velge de mest lønnsomme søkeordene ved hjelp av gratis søkeord valg programvare og går trinnvis til scenen for å optimalisere nettstedet ditt for å få mye høy konverteringsmålrettet trafikk bidrar til å øke inntektene dine. Hvis du er for opptatt, og egentlig ikke har mye tid til å bruke på å utvikle din egen bedriftsside. Du kan klikke her for å få informasjon om detaljert pakke for å bygge en komplett hjemmevirksomhet for deg. starter fra bunnen av til scenen for å få høy søkemotorrangering som kjører mange målrettede besøkende på nettstedet ditt, inkluderer pakken et domenenavn, hosting og kontinuerlig støtte nå og i fremtiden. På denne måten. du vil være sikker på å ha riktig trafikk til virksomheten din og unngå å bruke masse penger ved å bruke betalt annonsering eller kaste bort tiden din med gratis reklame som de fleste egentlig ikke jobber med. Denne tilnærmingen blir brukt vellykket av tusenvis av vellykkede småbedrifter og bedriftseiere. Noen av deres vitnesbyrd er inkludert i lenken ovenfor. Alternativ EnergiDETALIER FOR FORSLAG TILDRAG VEDRØRENDE INNTALER OG ASSISTANT TREASURER BESKATTING AV FINANSIELLE ARRANGEMENTER: INFORMASJON AV FORSLAGTE FORANDRINGER SOM FORSATTES AV MINISTEREN FOR INNTEKTER OG ASSISTANT TREASURER En rekke tiltak knyttet til gjennomføringen av reformene for beskatning av finansielle ordninger (TOFA) har ble kunngjort av minister for inntekt og assisterende kasserer, The Hon Mr Mal Brough MP (se pressemelding nr. 002, 5. august 2004). Formålet med dette papiret er å gi ytterligere veiledning til skattebetalere og deres rådgivere om disse tiltakene. I den grad de kunngjorte tiltakene krever endring i loven, er informasjonen i dette dokumentet bare gitt som en veiledning om hvordan tiltakene kan fungere. Tiltakene kunngjort av Brough bekymring: Endringer i utenlandsk bestemmelse 1 Disse endringene inngår i tre brede kategorier: Endringer som utgjør en endring i politiske endringer, tekniske endringer og mindre tekniske endringer. forskrifter utarbeidet under regulerende myndighet i utenlandsk valuta bestemmelser tekniske endringer i gjeld 2 og kapital gevinst skatt 3 (CGT) bestemmelser og utsetting av påbegynnelsen av de resterende stadiene av TOFA reformene. A 1. ÆNDRINGER TIL UDENLANDSK VALUTAPROSJEKT SOM OMFATTER EN POLITISK ÆNDRING A 1.1 Utelukkelse av konsoliderte grupper som inneholder ADIer og ikke-ADI finansinstitusjoner Autoriserte innskuddsinstitutter og ikke-ADI finansinstitusjoner er unntatt fra driften av divisjon 775 og Inndelingen 960-C og 960-D. Denne ekskluderingen ble introdusert som en overholdelse av kostnadsbesparende tiltak for disse enhetene, og skal bare gjelde til innføringen av retranslasjonsreglene i TOFA-fase 4. Som det er utarbeidet, gjelder denne ekskluderingen for en konsolidert gruppe hvor hovedselskapet er en ADI eller en ikke-ADI finansinstitusjon, men ikke hvor en ADI eller en ikke-ADI finansinstitusjon er bare et datterselskap av gruppen. Endringer vil sikre at: Alle konsoliderte grupper, inkludert flere inngangskonsoliderte (MEC) grupper, som inneholder en ADI eller ikke-ADI finansinstitusjon, er ekskludert fra driften av valutaavsetningene og alle konsoliderte grupper som er en del av det samme 100% eid gruppe som et australsk fast driftssted som driver bankvirksomhet i Australia er utelukket fra driften av valutaavsetningene. Disse endringene trer i kraft fra datoen for effekten av de eksisterende utenlandsk valuta tiltakene (1. juli 2003). En 1,2-undergruppe 775-E: Forlengelse av retranslasjonsvalg til ikke-ADI-kontoer Retranslasjonsvalget i underavdeling 775-E tillater skattebetalere å velge å beregne gevinster og tap på visse utenlandskregistrerte kontoer ved hjelp av en retranslasjonsmetode. Retranslasjonsvalget er begrenset til kontoer holdt hos en ADI eller lignende institusjon. fjern kravet i underavdeling 775-E som begrenser tilgjengeligheten av retranslasjonsvalget til kontoer som opprettholdes med en ADI eller med en finansinstitusjon som ligner en ADI, og tillater at forskrifter skal gjøres for å inkludere andre typer kontoer. Endringen vil tre i kraft fra 1. juli 2003 og skattebetalere vil bli tillatt 90 dager fra Kongelig Samtykke til dette endringsforslaget for å foreta et tilbakevendende valg. En 1,3 Inndeling 775-C: Forlengelse av overdragelse til multifunksjonsavtaler Avdelingen 775-C gjør det mulig å overføre valutakursgevinster og tap på visse verdipapirer utstedt under visse finansielle anlegg. Inndeling 775-C krever at anleggsavtalen er denominert i en bestemt utenlandsk valuta. Imidlertid tillater anleggsavtaler i enkelte tilfeller at verdipapirer utstedes i to eller flere forskjellige valutaer, slik at et selskap kan få finansiering i en eller flere valutaer. Endringer i underavdeling 775-C vil tillate overlasting av berettigede verdipapirer utstedt i henhold til en multi-valuta anleggsavtale. Overrullingen vil være begrenset til omstendigheter der den nye sikkerheten og den erstattede sikkerheten er i samme valuta. Endringen vil tre i kraft fra 1. juli 2003 og skattebetalere vil bli tillatt 90 dager fra Kongelig Samtykke til dette endringsforslaget for å foreta et tilbakevendende valg. A 1.4 Seksjon 775-80: Valg av valg til kortsiktige forexrealiseringsgevinster og - tabregler gjelder for nye enheter I henhold til § 775-80 kan et foretak velge kortsiktige forexrealiseringsgevinster og tapregler i § 775-70 og 775 -75 for ikke å gjelde dem. Valget er bare tilgjengelig dersom enheten eksisterte ved gjeldende påbegynelsestidspunkt eller kom inn i løpet av 90 dager etter gjeldende startdato eller datoen for kongelig samtykke til New Business Tax System (Skatteordning for finansielle arrangementer) (nr. 1) 2003. Seksjon 775-80 vil bli endret for å tillate nye enheter en tidsperiode etter at de ble til stede for å gjøre valg for ikke å anvende de kortsiktige forexrealiseringsgevinster og tapreglene. Endringen vil tre i kraft fra 1. juli 2003. Enheter som kommer til å eksistere mer enn 90 dager etter gjeldende innledningsdato, men før kongelig samtykke til endringene, vil kunne gjøre valg innen 90 dager etter det samtykke. Et 1,5 Foretrukket valg i begrenset balanse for enkeltpersoner Begrenset balansevalg i underdivisjon 775-D gir etterspørselsbesparelser for skattebetalere med små utenlandsk valuta beholdninger ved å tillate dem å ignorere gevinster og tap på utenlandsk bankkontoer med en samlet balanse på mindre enn tilsvarende A250.000. Underavdeling 775-D vil bli endret slik at de enkelte skattebetalere med hensiktsmessige små utenlandsk valuta beholdninger vil kunne dra nytte av det begrensede balansen kontovalget selv om skattebetaleren ikke har valgt valg. Denne endringen trer i kraft fra 1. juli 2003. A 2. TEKNISKE ÆNDRINGER TIL UDENLANDSK VALUTAPROSEDYRER A 2.1 Underavsnitt 775-45 (7) og 775-55 (7): Dobbeltregning av forexrealisasjonsgevinst og tap på forhåndsbetalinger As for øyeblikket utarbeidet seksjoner 775-45 og 775-55 kan føre til dobbel telling av en forex realiserings gevinst eller tap. En endring vil fjerne potensialet for dobbeltelteling. Endringen trer i kraft fra 1. juli 2003. En 2.2 § 775-85 til 775-100: Inkluder renter og annen inntekt i forexkostningsgrunnlaget for rett til å motta utenlandsk valuta I noen tilfeller er reglene i § 775-85 til 775-100 tar ikke hensyn til alle relevante beløp for beregning av forexrealisasjonsgevinster eller tap. For eksempel tar ikke del 775-85 hensyn til beregning av forexrealisasjonsgevinster eller tap ved mottak av en beløp av utenlandsk valuta denominert inntekt, hvilken del av beløpet som tidligere ble returnert som inntekt. Dette kan føre til feil resultat. En endring vil sikre at kostnadsgrunnlaget for en rettighet eller forpliktelse til å betale eller motta utenlandsk valuta hensiktsmessig tar hensyn til beregninger av kostnader og ytelser beløp som ikke tar form av kontanter eller ikke-kontante fordeler. Endringen vil tre i kraft fra 1. juli 2003. A 2.3 Beregning av forex-kostnadsgrunnlag og andre verdier hvor en skattyter blir en australsk bosatt Som for tiden utarbeidet, kan gjeldsbestemmelsene gjelde slik at en skattyter som blir en australsk innbygger, blir skattepliktig på forexrealisering gevinster eller tap som ble gjort mens skattebetaleren ikke var australsk bosatt. I den utstrekning at gevinstene eller tapene ikke er australske, skal det kun tas hensyn til endringer i valutakurser som oppstår når en skattyter har blitt en australsk innbygger ved å bestemme eventuell gevinst eller tap. Endringer vil bli gjort slik at kostnadsgrunnlaget (eller verdien) for en nyboer i en utenlandsk valuta rett eller plikt som gir opphav til en ikke-australsk hentet gevinst eller tap, er basert på valutakursen som gjaldt da skattebetaleren ble en australsk bosatt. Endringen trer i kraft fra 1. juli 2003. Et 2,4 Utenriksdivisjonskonvertible og verdipapirer verdipapirer § 26BB (4), 26BB (5), 70B (2B) og 70B (2C) i inntektsskattevurderingsloven 1936 sikrer at en gevinst eller tap oppstår ikke ved konvertering eller utveksling av en 8220traditional security8221 i ordinære aksjer. En gevinst eller tap på utenlandsk valuta kan imidlertid fortsatt gjøres ved konvertering eller utveksling av den tradisjonelle sikkerheten til ordinære aksjer. En endring vil fjerne skattepunktet for valutakursgevinster og tap når en tradisjonell sikkerhet konverteres eller utveksles til ordinære aksjer. Eventuell gevinst eller tap på utenlandsk valuta som gjøres på dette tidspunktet, vil faktisk bli utsatt til aksjene, som mottas ved omregning eller utveksling, avhendes. Endringen vil tre i kraft fra 1. juli 2003. Et 2,5-forhold til overlappingsbestemmelser Reglene for overlapping av utenlandsk valuta er utformet for å sikre at en forexrealiseringsgevinst (eller tap) er vurdert (eller fradragsberettiget) bare under divisjon 775 dersom gevinster eller tap ville ellers kunne vurderes (fradragsberettiget) i henhold til divisjon 775 og en annen bestemmelse i inntektsskatteavtalen. Men som 8220forex realisering gain8221 og 8220forex realization loss8221 er definerte vilkår for divisjon 775 formål er de kun vurderbare eller fradragsberettigbare under henholdsvis seksjon 775-15 eller 775-30. Endringer vil sikre at anti-overlappingsreglene gjelder når et beløp som representerer en gevinst eller tap i utenlandsk valuta (uten å være slik gevinst eller tap i henhold til divisjon 775) vil bli inkludert i vurderbar inntekt eller tillatt som fradrag eller brukt i beregningen av et nettobeløp. Endringen trer i kraft fra 1. juli 2003. A 2.6 Søknad til eksisterende bankkontoer Behandlingen under konto 775 av bankkontoer som eksisterer før datoen for gjeldende bestemmelser i utenlandsk valuta er uklart. Endringer vil klargjøre at: skattebetalere kan ta med bankkontoer som eksisterte før påføringen av utenlandsk valutaavsetninger innenfor omfanget av divisjon 775 og hvor en slik bankkonto føres inn i utenlandsk valuta, kan en skattyter ikke da velge å ha bankkonto underlagt loven som den eksisterte før innføringen av utenlandsk valuta bestemmelser. Endringen trer i kraft fra 1. juli 2003. A 3. MINOR TEKNISKE ÆNDRINGER TIL UDENLANDSK VALUTAPROSJEKT A 3.1 § 775-15 Pkt. 1 i tabellen i paragraf 775-15 (2) (b) gjelder for realisasjonsgevinster fra rettigheter å motta utenlandsk valuta. Slike gevinster kan oppstå under enten forexrealiseringshendelse 1 eller 2. Imidlertid refererer elementet kun til forexrealiseringshendelse 1. En endring vil sikre at punkt 1 i tabellen i punkt 775-15 (2) (b) gjelder for gevinster som et resultat av forex realiseringshendelse 2. Endringen trer i kraft fra 1. juli 2003. En 3.2 § 775-20, 775-25 og 775-35 Et forex realisasjonstap som påløper for å skaffe seg eller produsere fritatt inntekt eller ikke-vurderbar ikke - unntatt inntekt er ikke bortført i henhold til § 775-35 (2) dersom den aktuelle forpliktelsen gir fradrag. (Dette betyr at tapet kan være fradragsberettiget i henhold til § 775-30.) Dette er utformet slik at tap kan innregnes hvor kostnader som påløper for å produsere fritatt inntekt eller ikke-skattepliktig, ikke-fritatt inntekt, gjøres fradragsberettiget av en bestemt bestemmelse i loven . En forexrealiseringsgevinst som oppstår på en slik forpliktelse er imidlertid unntatt inntekt eller ikke-skattepliktig, ikke-fritatt inntekt etter henholdsvis § 775-20 eller 775-25. Det finnes ingen tilsvarende regel i disse seksjonene for å gjøre gevinsten vurdert. En endring vil sikre at en forexrealisasjonsgevinst er vurdert hvor, hvis gevinsten hadde vært tap, ville tapet ha vært fradragsberettiget selv om det ble gjort i å produsere fritatt inntekt eller ikke-skattepliktig, ikke-fritatt inntekt. Endringen trer i kraft fra 1. juli 2003. En paragraf 775-35 § 775-35 gir for øyeblikket en inkonsekvent behandling av forexrealiseringstap som er gjort i forbindelse med produksjon av fritatt inntekt og ikke-skattepliktig, ikke-fritatt inntekt. Under nr. 775-35 (2) kan man ikke se bort fra tap som er gjort for å produsere fritatt inntekt eller ikke-skattepliktig, ikke-fritatt inntekt under forexrealiseringshendelse 3, 4 eller 6, underavdeling 775-35 (1) under forexrealiseringshendelse 1, 2 eller 5 bare hvis de er laget for å produsere fritatt inntekt. En endring vil sikre at underskrift 775-35 (1) gjelder et tap som er gjort for å skaffe seg eller produsere ikke-skattepliktige, ikke-skattefrie inntekter. Endringen trer i kraft fra 1. juli 2003. A 3.4 § 775-50 Som for øyeblikket utarbeidet forexrealiseringshendelse 3 gjelder forpliktelse til å motta utenlandsk valuta dersom forpliktelsen ble påløpt i motsetning til opprettelse eller oppkjøp av rett til å betale utenlandsk valuta eller australsk valuta. Bestemmelsen bør også gjelde dersom forpliktelsen ble påløpt i retur for opprettelse eller oppkjøp av en forpliktelse til å betale utenlandsk valuta eller australsk valuta. En endring av § 775-50 vil sikre at seksjonen fanger en forpliktelse til å motta utenlandsk valuta påløpt for opprettelse eller oppkjøp av forpliktelse til å betale utenlandsk valuta eller australsk valuta. Endringen trer i kraft fra 1. juli 2003. En 3,5-underavdeling 775-55 (4) Henvisning til 8220sell8221 i nr. 775-55 (4) (a) skal være 8220buy8221. Henvisning til 8220sell8221 i nr. 775-55 (4) (b) skal være 8220pay8221. Henvisninger til 8220sell8221 i: paragraf 775-55 (4) (a) vil bli endret til 8220buy8221 og paragraf 775-55 (4) (b) vil bli endret til 8220pay8221. Endringene trer i kraft fra 1. juli 2003. En 3,6 § 775-60 Forexrealiseringshendelse 5 vurderer kun gevinster på opsjonsopsjon når opsjonen er ervervet i bytte for forutsetning av forpliktelse til å betale utenlandsk eller australsk valuta. Dette er en feil da dette arrangementet skulle oppstå når opsjonen ble ervervet i bytte for rett til å motta utenlandsk eller australsk valuta. Endringer vil sikre at forexrealiseringshendelse 5 gjelder for de aktuelle instrumentene. Dette endringen trer i kraft fra 1. juli 2003. A 3.7 Realisering av gevinster og tap ved inntreden eller forlatt gjenregning For tiden, når en skattyter velger å bruke retranslation for å beregne fremtidige forexrealisasjonsgevinster og tap på en bankkonto, opptjent gevinst eller tap på kontoen på tidspunktet for valget vil bli ignorert. Omvendt, når en skattyter velger å ikke bruke nyttransaksjon, vil gevinster og tap på beløpene i kontoen bli doblet med den etterfølgende operasjonen av FIFO-regelen (first-in-first-out). innse en påløpt gevinst eller tap på en konto når en skattyter foretar et valg for å bruke retranslation for kontoen og tilbakestille kostnaden av midlene som er igjen på kontoen når et retranslasjonsvalg trekkes tilbake. Endringen vil tre i kraft fra 1. juli 2003. A 3.8 Kraft for forskrifter for å vurdere retranslasjonsvalg å bli trukket tilbake Det foreslås at forskrifter vil gjøre det mulig for en skattyter å velge å beregne gevinst og tap på valutakursreguleringer på utenlandsk bankkontoer på et veid gjennomsnitt basis. Noen skattebetalere har valgt å beregne gevinster og tap på en retranslation basis 8211, men ville ikke ha gjort det dersom de hadde kjent at de ville ha muligheten til å bruke en veid gjennomsnittlig metode. En makt for forskriftene om å treffe et retranslasjonsvalg for å bli tilbakevendende tilbaketatt, vil gjøre det mulig for valget å bli trukket tilbake dersom det foretas et tilbakevendende valg til å bruke en veid gjennomsnittlig metode som dekker samme konto. Endringer vil gjøre det mulig for regelverket å foreta et retranslasjonsvalg for tilbakekallelse. Denne endringen trer i kraft fra 1. juli 2003. En 3.9 Liste over ikke-skattepliktige, ikke-fritatte bestemmelser § 11-55 viser de bestemmelser som gir beløp som ikke er skattepliktige, ikke-skattefrie inntekter. En endring vil legge til § 775-25 i listen i § 11-55. A 3.10 Endre begrenset saldo valgsammenligningstid En forexrealiseringsgevinster eller tap som er gjort på en konto som passerer begrenset saldo test, ignoreres. Det er ikke klart om en gevinst eller tap ignoreres dersom transaksjonen som gir oppgang eller gevinst, fører til at kontosaldoen overskrider eller blir mindre enn tilsvarende A250.000. En endring vil klargjøre på hvilket tidspunkt den begrensede saldotesten blir brukt. Endringen trer i kraft fra 1. juli 2003. A 3.11 Innst .: Inntektsføring av vurdert realisering ved oppføring til begrenset saldo unntak Seksjon 775-255 fastsetter at en realisering og gjenanskaffelse skal anses å skje når en skattyter først passerer begrenset saldo testen. De relevante forexrealiseringshendelsene bestemmer imidlertid en forexrealisasjonsgevinster eller tap ved å sammenligne kostnadsgrunnlaget (eller verdien) av en rettighet eller forpliktelse med beløpet som er betalt eller mottatt i opphør for å ha det. Da ingen beløp faktisk betales eller mottas på tidspunktet for den vurderte realiseringen, kan 8211 feil gevinst og tap oppstå. Endringer vil sikre at den aktuelle forexrealiseringsgevinsten eller tapet oppstår ved estimert realisering av balansen på en bankkonto i utenlandsk valuta, og at kostnadsgrunnlaget (eller verdien) av den gjenanskaffede rettigheten eller forpliktelsen er riktig satt. Endringen vil tre i kraft fra 1. juli 2003. B. FORSLAGTE FORORDNINGER VEDRØRENDE FORORDNINGEN GJØR MAKSJONER I FORBINDELSE MED UDENLANDSK VALUTA Bestemmelser som skal gjøres i henhold til forskriftene som gir makter i utenlandsk valutaavsetninger, vil: Tillate skattebetalere å velge å bruke vektet gjennomsnittlig kostnad i beregning av utenlandsk valuta gevinster og tap fra utenlandsk valuta og utenlandsk valuta denominerte fungible rettigheter og forpliktelser (f. eks bankkontoer): et slikt valg vil kunne gjøres for alle eller noen av en skattyter8217s fungible rettigheter og forpliktelser et valg generelt vil søke på et prospektivt grunnlag og vil kunne trekkes tilbake også på et prospektivt grunnlag, og en skattyter vil kunne få valget å foreta tilbakevending dersom valget gjøres innen 90 dager etter reguleringen av forskriften, sikre at, med mindre en skattyter8217s regnskapsføring systemer anerkjenner en slik gevinst eller tap, en forexrealiseringsgevinst eller tap oppstår ikke ved en transaksjon for spot-salg eller pu rchase, utført i samsvar med finansielle markedskonvensjoner, av utenlandsk valuta eller sikkerhet for en mengde utenlandsk tillatelse som foretar reviderte finansielle regnskap i samsvar med australske regnskapsstandarder for å benytte valutakurser som brukes ved utarbeidelsen av disse regnskapene, sikrer at hvor en dårlig gjeld i utenlandsk valuta er avskrevet, blir beløpet på den svake gjelden omregnet til den aktuelle valutakursen som brukes til å oversette beløpet returnert som inntekt, tillater bruk av en enkelt valutakurs for alle transaksjoner på en bestemt dag så lenge ettersom frekvensen er eksternt hentet, ikke manipuleres i skattemessig form og brukes konsekvent muliggjør bruk av gjennomsnittlige valutakurser for transaksjoner som forekommer jevnlig i en bestemt tidsperiode, og beløpet er ikke unormalt stort i sammenheng med skattebetalers8217s virksomhet eller aktiviteter gir det hvor en rate ikke er foreskrevet i tabellen i nr. 960-50 (6) eller i n annen regulering i forhold til en bestemt transaksjon eller begivenhet, skal det relevante utenlandske valutabeløpet bli omregnet til en hastighet som er rimelig, hensiktsmessig under omstendighetene og i samsvar med skattebetalernes økonomiske regnskapsbehandling av slike transaksjoner eller hendelser og sørge for omregning av relevante beløp (f. eks. skattepliktig inntekt) denominert i en skattemessig funksjonell valuta som skal oversettes til australsk valuta til riktig gjennomsnittlig rente eller relevant spotrate. C. FORSLAGTE ÆNDRINGER VEDRØRENDE BØRSKAPSBESTEMMELSER I VEDLEGGSKATEGORI C 1. Utstedelsen av visse innløselige preferanseaksjer kan gi opphav til en gevinst (i henhold til avsnitt 104-35 og 104-155 i ITAA 1997). Selv om det er et unntak i CGT-reglene for å sikre at emisjonen av aksjer som er egenkapitalinteresser ikke er en CGT-hendelse, gjelder dette unntaket ikke for interesser som er 8220non-equity-aksjer8221 i henhold til debtequity-reglene. Seksjonene 104-35 og 104-155 bør gjelde for aksjer uten aksjer på samme måte som de gjelder for aksjer som er aksjeinteresser. Utstedelsen av disse instrumentene representerer innsamling av midler, ikke oppkjøp av gevinster. Endringer vil sikre at utstedelse av aksjer uten egenkapital ikke gir opphav til en gevinst. Endringen vil tre i kraft fra 1. juli 2001. C 2. Under gjeldsregler kan en skattyter ha en eierandel i et selskap som ikke er en aksje: en egenkapitalandel på 8220 ikke-aksjer8221. Innbetalinger på disse interessene er 8220 ikke-aksjeutbytte8221 (se underavdeling 974-E i ITAA 1997). Skattelovgivningen krever at selskaper under betalingssystemet (PAYG) - systemet opprettholder skatt fra utbyttebetalinger til utlendinger. Det er imidlertid ingen tilsvarende forpliktelse for utbytte uten aksje (se underavdeling 12F i Schedule 1 til Skatteforvaltningsloven 1953). Dette er upassende fordi et ikke-aksjeutbytte er økonomisk lik et tradisjonelt utbytte. Endringer vil sikre at beløp holdes tilbake fra ikke-aksjeutbytte på samme måte som fra utbytte. Endringen trer i kraft fra 1. juli 2001. C 3. Beltekhetsreglene er ment å gjelde for transaksjoner fra 1. juli 2004 i forhold til interesser utstedt før 1. juli 2001, med mindre emittenten av interessen har valgt å anvende dem tidligere. Det er en vis usikkerhet om hvorvidt søknadsregelen i underpunkt 118 (2) i Schedule 1 til New Business Tax System (Debt and Equity Act 2001) utfører denne intensjonen. Endringer vil sikre at gjeldsregler vil gjelde fra 1. juli 2004 til interesser utstedt før 1. juli 2001 hvor utsteder ikke har valgt å anvende dem tidligere. C 4. Når et selskap utsteder ikke-aksjeandeler, må det kreditere sin ikke-aksjekapitalkonto. Dette er en ideell konto for skattemessige formål. Når et selskap har utstedt aksjeinteresser uten aksje før 1. juli 2001 og disse interessene fortsatt eksisterer 1. juli 2004, bør det være en kreditt til ikke-aksjekapitalen. Dette skyldes at gjeldsregler er ment å gjelde for transaksjoner etter 1. juli 2004 i forhold til interesser utstedt før 1. juli 2001. Imidlertid krever § 164-15 (3) feilaktig en kreditt for ikke-aksjeeiendomsinteresser som eksisterer 1. juli 2004 skal gjøres 1. juli 2001. Endringer vil sikre at en kreditt på aksjekapitalen oppstår 1. juli 2004 for de interessene som er utstedt før 1. juli 2001 og fortsatt eksisterer 1. juli 2004. C 5. Hvis gjeldsregler ikke gjelder for et selskap fram til 1. juli 2004, er det pålagt å beholde en ikke-aksjekapitalregnskap fra denne datoen for interesser utstedt før 1. juli 2001. Imidlertid fastsetter loven ikke at en kapitalandelskonto skal opprettes med respekt av disse interessene. Dette innebærer at kreditter til ikke-aksjekapitalen ikke vil oppstå 1. juli 2004 for ikke-aksjeeierinteresser utstedt før 1. juli 2001 og fremdeles eksistert 1. juli 2004. Endringer vil sikre at en ikke-aksjekapitalkonto opprettes for ikke-aksjeeierinteresser utstedt før 1. juli 2001 og fremdeles eksistert 1. juli 2004. C 6. Det er en henvisning i underavsnitt 160AOA (2) til avsnitt (da) i definisjonen av 8220 franchise utbytte8221 i § 160APA. Det er ikke noe slikt avsnitt. Et endringsforslag fjerner referansen til punkt (da) i definisjonen av 8220frisk utbytte8221. C 7. Underavsnitt 974-105 inneholder et eksempel med en feil avsnittreferanse. En endring vil erstatte referansen i eksemplet til avsnitt 974-20 med en henvisning til avsnitt 974-70 C 8. Merknad 3 i undernummer 974-110 (1) og (2) henviser feilaktig til underavsnitt 164-20 (4) 8211 denne delen finnes ikke. Henvisninger til paragraf 164-20 (4) i § 974-110 vil bli erstattet med referanser til paragraf 164-20 (3). D. FREMSTILLING AV INNLEDNING AV RESTERINGSFORTEGNELSEENE I TILFELDET FORHANDLING Passende koordinering og tilpasning mellom implementeringen av de resterende stadiene i TOFA og den ventende regnskapsstandarden 8211 AASB 139 Finansielle instrumenter: Innregning og måling 8211 har potensial til å gi betydelige overholdelseskostnader og administrative kostnader fordeler. Denne nye regnskapsstandarden trer i kraft fra 1. januar 2005. AASB 139 ble utgitt 24. desember 2003 av Australian Accounting Standards Board (AASB) og fulgte utgivelsen av International Accounting Standards Board (IASB) av en revidert versjon av IAS 39 Finansielle instrumenter: Anerkjennelse og måling. Utgivelsen av ventende AASB 139 er en del av en prosess for å implementere Financial Reporting Council8217s retningslinjer for å vedta standarder for IASB for søknad til rapporteringsperioder som begynner 1. januar 2005 eller senere. Siden desember 2003 har AASB og IASB gitt ut foreslåtte endringer til AASB 139IAS 39 på saker som makro sikring og begrensninger på når enheter kan velge rettferdig verdi (mark-to-market) behandling for finansielle instrumenter. The adoption of AASB 139 will represent the first time that an Australian financial accounting standard comprehensively addresses the accounting methods to be applied in measuring gains and losses from financial instruments (AASB 1012 is limited to dealing with the effects of exchange rate movements on financial instruments). This presents an opportunity for the tax rules on measurement of gains and losses from financial instruments to take into account their financial accounting treatment, in order to reduce the cost of complying with, and the cost of administering, the new tax and accounting rules. An analysis of the implications of AASB 139 is therefore being undertaken with a view to determining where the tax rules can adopt financial accounting approaches and results. In light of this, and the ongoing development of the final Australian standard that will be adopted, there could be unnecessary transitionalcompliance costs if the remaining stages of TOFA commenced on 1 July 2004 and AASB 139 commenced for reporting periods starting 6 months later. While tax laws and financial accounting have different purposes, there are similar issues in relation to the recognition of gains and losses from financial instruments for both tax accounting and financial accounting. Financial accounting Financial accounting standards are designed to give investors information upon which they can make financial decisions, including making assessments about the stewardship of the entity in question during a particular accounting period. IAS 39, on which AASB 139 was based, was issued against the background that: while financial instruments are widely held and used throughout the world, few countries (apart from the United States) have had any measurement standards for them a single comprehensive international standard on financial instruments is seen as improving the consistency and comparability of information, which is important in enhancing the quality of investment and credit decisions (including in relation to securities offerings and listings) financial instruments are a large part of the assets and liabilities of most companies, particularly financial institutions, and they play a central role in the efficient operation of financial markets financial instruments, including derivatives, can be useful tools for managing risk, but they can also be very risky themselves and by requiring, in certain situations, that changes in the value of financial instruments be accounted for as they occur, i. e. fair value treatme nt, the effects of such instruments is exposed, thereby ensuring that problems are not hidden. Tax system The tax system seeks to raise revenue to fund government services in a way that balances efficiency and equity. Unlike financial accounting, the tax system does not have a direct role in exposing the risks inherent in financial instruments, i. e. it does not have an informational role in the same way that financial accounting has. Further, the revenue raising role of the tax system means that it has a much more direct cash impact than financial accounting accordingly liquidity impacts may be more important in relation to tax accounting than financial accounting. Nevertheless, both tax and financial accounting rules should be as certain, coherent and neutral as possible. Neutrality in this context implies rules that are based on economic substance: in relation to financial accounting this is important to ensure a true financial picture of the entity is available in relation to tax accounting this is important in order that non-tax driven financial innovation is not inhibited, but also to minimise tax deferral and arbitrage. AASB 139IAS 39 focus on the use of fair value treatment for financial accounting for financial instruments. Fair value (often referred to as mark-to-market) recognises gains and losses on an unrealised basis. The financial accounting authorities see this as an important way of exposing the risks in financial instruments, particularly derivatives. In a number of instances, AASB 139IAS 39 adopt fair value as the default treatment for financial instruments. However, taxing significant unexpected unrealised gains which may never be realised may cause significant liquidity problems for taxpayers. This is particularly so given that the income tax law does not have loss carry-back rules. In this light, the TOFA proposals do not mandate broad fair value treatment for tax purposes. At the same time, expansion of accruals rules is seen as important in addressing undue tax deferral and tax arbitrage. Further, unrestricted access to fair value treatment for tax purposes could lead to claims for deductions for unrealised losses on a selective basis, with a potentially significant cost to revenue relative to the current tax law. Accordingly, appropriate restrictions on the availability of such treatment would be necessary. On this basis, there are likely to be differences between tax and financial accounting outcomes, particularly for entities that do not elect fair value treatment for tax purposes. At the same time, the TOFA proposal is that certain entities can, subject to operational safeguards, elect fair value treatment for tax purposes for all the financial assets and liabilities that are fair valued in their financial accounting profit and loss statement. Thus, to this extent, this proposal offers the prospect of aligning the scope of fair value treatment in the profit and loss statement of the financial accounts and the tax return. AASB 139IAS 39 set out principles for determining the fair value of a financial instrument when prices are quoted in an active market and when they are not. Where these values can be adopted for tax purposes in respect of the instruments for which taxpayers elect fair value under TOFA, it will reduce compliance and administrative costs. Similar comments apply to proposed retranslation rules for TOFA. In this case, the relevant international accounting standard is IAS 21. Hedge accounting rules Financial instruments are sometimes used to reduce or manage risk in relation to another asset or liability (or net position comprising a group of assets or liabilities or both), an action sometimes referred to as 8216hedging8217. AASB 139IAS 39 in principle accept hedge accounting, which involves a departure from the normal accounting treatment in order to match, or enable consistency between, the treatment of the risk managementreduction instrument (the 8216hedge8217 instrument) and the position being hedged (the 8216hedged item8217). While this treatment can have the effect of reducing volatility in the accounting results, without safeguards it can allow the entity to selectively change the accounting from what it would otherwise be and, for example, defer the recognition of losses or accelerate the recognition of gains. To prevent this ability to freely determine when to recognise gains and losses, AASB 139IAS 39 impose a discipline over the use of hedge accounting. This entails requiring that the hedging relationship be defined by designation and documentation, is reliably measurable and is actually effective. TOFA could adopt similar requirements in relation to commodity hedging rules, particularly to prevent deferral of gains and acceleration of losses. Again, this offers the prospect of reducing compliance and administrative costs. Accrual methodologies AASB 139IAS 39 require accrual accounting, using the effective interest method, for loans and receivables and held-to-maturity instruments. Application of the same accruals methodology for income tax purposes should lead to compliance cost and administrative cost savings, particularly compared to the accruals methodology set out in Division 16E of the Income Tax Assessment Act 1936 . To the extent that AASB 139IAS 39 will allow for simpler approximations of the effective interest method, the TOFA rules may, subject to appropriate anti-deferral parameters, be able to adopt similar approaches. However, at this stage it is not clear whether such approximations (eg straight line accruals) will be available under the pending financial accounting standards. Tax rules for dealing with the disposal and partial disposal of financial instruments is relatively undeveloped, particularly for liabilities. AASB 139IAS 39 contain developed economic substance based rules in this regard. There is considerable scope for using these financial accounting rules for tax purposes. Disaggregation AASB 139IAS 39 require complex instruments to be bifurcated or disaggregated into their derivative and non-derivative components. A primary reason for this is to fair value derivatives that do not meet the hedge criteria. While the TOFA proposals provide elective rather than mandatory fair value rules, the disaggregation mechanism provides a basis for ensuring that derivatives are appropriately distinguished for tax purposes from financing arrangements. 1 Division 775 and Subdivisions 960-C and 960-D of the Income Tax Assessment Act 1997 (ITAA 1997). 2 Division 974 of the ITAA 1997. 3 Parts 3-1 and 3-3 of the ITAA 1997.What to Follow and Trade When the Election Dust Settles Risk trends will be jostled through the next 24 to 48 hours, but the long-term course may be set Dollar focus will likely draw greater interest from the Feds bearings than direct election view The RBNZ rate decision is another skewed event risk with the Kiwi rising despite expected cut Global capital markets are watching every headline related to the US Presidential Election, but this event will soon cool a dominant market mover. Trading through the volatile polls and speculation of the election is exceptionally risk, but the aftermath of the event will carry its influence according to how far it alters the medium-term balance of sentiment. And, that impact may very well be limited given the context of global currents. In the 24 to 48 hours after the polls close and the victor declared the short-term volatility response will ease. What remains will be the medium-term view based on growth, exposure, leverage, rates of return and other aspects that have projected an increasingly rocky investment landscape. While the bearing and momentum on risk trends will take center stage through the near-term future, other themes will regain traction as effective market movers. Fed rate forecasts will certainly be swayed by the level of sentiment and the Dollar has shown little direct response to last weeks FOMC statement and firm NFPs which pushed the probability of a December 14th rate hike to 80 percent. Alternatively, a falter in risk would easily unsettle the highly sensitive policy body and likely crush chances of a follow up to last years liftoff. Outside the US market influence, matters like Brexit and the upcoming RBNZ rate decision represent noteworthy theme and event risk. From the former, we learned this past session that the UK Supreme Court set a day for the appeal to the High Court ruling that found Parliament has say over the terms of the separation from the European Union. As for the New Zealand central bank decision, speculation is running high for a rate cut to a record low 1.75 percent, yet the Kiwi Dollar has climbed despite the dovish views. What does that skew mean for market reaction We discuss all of this in todays Trading Video. To receive Johnrsquos analysis directly via email, please SIGN UP HERE DailyFX provides forex news and technical analysis on the trends that influence the global currency markets.

Comments